Klachten & Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat dingen soms niet helemaal volgens plan verlopen. We willen graag dat u zich comfortabel voelt om eventuele klachten met ons te delen, en we moedigen u aan om dat te doen door een e-mail te sturen naar info@madebylott.nl.

Bovendien willen we u informeren dat sinds 15 februari 2016, consumenten binnen de Europese Unie ook de mogelijkheid hebben om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is ontworpen om geschillen online op te lossen en is toegankelijk via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om uw klacht via dit platform van de Europese Unie in te dienen.

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat u overweegt om een bestelling terug te sturen, om welke reden dan ook. Het kan zijn dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet of dat er andere redenen zijn waarom u de bestelling liever wilt annuleren. Wat uw motivatie ook is, u hebt het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. In dat geval wordt het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, aan u terugbetaald. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het product vanaf uw locatie naar de webwinkel voor uw eigen rekening zijn. Deze kosten variรซren, maar u kunt de exacte tarieven raadplegen op de website van uw vervoerder.

Als u gebruik wilt maken van uw recht op retournering, kunt u contact met ons opnemen via info@madebylott.nl. Zorg ervoor dat het product, inclusief alle bijgeleverde accessoires en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking, aan de verkoper wordt geretourneerd. Zodra we het retour ontvangen en gecontroleerd hebben, zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@madebylott.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.